Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

خب برنده ي مسابقه ي ما سارا جون يعني s.t.star جونه !!!!!!

تبريك ميگم .

هوووووووورا .

سارا جون حالا كه برنده شدي ميتوني 2 تا چيز به من بگي تا برات بزارم .

ميدونم كه سارا جون از استلا و راكسي و ائورورا خوشش مياد براي همين براش ازشون  عكس گذاشتم .

اميد وارم خوشتون بياد :

نظر يادتون نره .

فعلا خداحافظ ...

 

 


نظرات شما عزیزان:

اى سودا
ساعت15:50---1 تير 1390
مال من كدوما غلط بود؟؟؟راستى سارا جون تبريك ميگمپاسخ استلا : یادم نیست عزیزم باید برمو نظرتو تو نظرات خصوصی بگردم

ساینا جون(استلا بلوم)
ساعت17:17---27 خرداد 1390
سارا جون من دارم استلا جون می خوای من تو پست اهنگ ها ی وینکس اضافه کنم یا تو بلاگم بذارم که تو هم واسه سارا جون بذاری؟
پاسخ استلا : عزيزم منم پيدا كردم هر وقت سارا جون جوابمو داد بهت ميگم


ST.star
ساعت16:54---27 خرداد 1390
مررررررررررررررررررررسی عزیزم...

عالی بودن...

اگه میشه...اهنگ انگلیسی بلویکس رو میخواستم...یعنی همونی که اهنگ قبلی وبلاگتون بود...خیلی قشنگ بود...اگه بدیش من چیز دیگه ای نمیخوامپاسخ استلا : اگه پيداش كردم برات ميذارم اشكال داره اگه كامل نباشه ؟؟


پگاه (لایرپ کلوپ)
ساعت15:59---27 خرداد 1390
خیلی خوووووووووووووب بود ...
پاسخ استلا : مررررسي عزيزم :*:*:*


ملیکا(لایرپ کلوپ)
ساعت15:59---27 خرداد 1390
عااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووود گلم . . .
پاسخ استلا : مررررررررررررسي عزيزم :*


roxy
ساعت15:45---27 خرداد 1390
تبریک عرض مینماییم.....هووووووووووووووورا پاسخ استلا : اميد وارم تو هم تو مسابقه هاي بعديم برنده بشي :*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: استلا ׀ تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com